PRATITE NAS:
Top
 

Upute HZJZ za ugostiteljske objekte

20 tra

Upute HZJZ za ugostiteljske objekte

Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) izdao je upute za ugostiteljske objekte prema kojima se dopušta obavljanje rada ugostiteljskim objektima iz skupina: Restorani, Barovi (kavana, pivnica, buffet, krčma i klet) i Cattering objekti uz pridržavanje svih mjera i strogih mjera socijalnog distanciranja na način kako slijedi:

1. Zabranjeno je usluživanje jela, pića i napitaka u samom objektu

2. Naručitelj preuzima kupljeno na vratima, prozoru ili neposredno ispred vrata objekta.

3. Potrebno je osigurati pridržavanje najviših higijenskih standarda te držanja razmaka ograničenog broja kupaca kako bi se smanjio fizički kontakt i održao propisani razmak od 2 metra između kupaca, prodavača i kupca, te prodavača međusobno ukoliko jedan naplaćuje a drugi izdaje.

4. Preporuča se gdje nije drugačije uređeno, postavljanje pregrade/zaštite od pleksiglasa ili drugog dezinficijensima periva materijala kako bi bili ispunjeni svi uvjeti i sigurnosne mjere za zaštitu kupaca i prodavača.

5. Ukoliko je moguće, preporuča se plaćanje beskontaktnim karticama.

6. Za postupak plaćanja gotovinom preporuča se da kupac najprije stavi novac na pult i potom uzme izvraćeni ostatak a nakon svakog kupca se pult dezinficira.

7. Proizvod (napitak, obrok i sl.) treba naručiti i platiti na mjestu koje je odvojeno od mjesta izdavanja/preuzimanja narudžbe (odnosno da jedna osoba preuzima narudžbu i naplaćuje, a druga izdaje naručeno), ukoliko to nije moguće organizirati, prodavač mora obavezno dezinficirati ruke između naplate i izdavanja narudžbe te dezinficirati površinu/pult na kojem se vrši naplata i izdavanje narudžbe između te dvije aktivnosti.

8. Osigurati da se ne stvaraju gužve, te da se jasne upute o tome stave na sve ulaze vidljiva mjesta.

9. Ukoliko je moguće preporuča se osigurati protočnost kupaca na način da s odvojeni ulaz/prilaz od izlaza/odlaska.

10. Na vidljivim mjestima istaknuti upute i preporuke za pridržavanje općih pravila o higijeni te strogoj mjeri fizičke udaljenosti.

11. Ako je organiziran drive-in sistem zabranjen je izlazak iz automobila i moraju se poštivati mjere navedene pod točkama 3., 7. i 10.

Uputu možete pogledati pronaći ovdje.

Preuzeto s visitzagrebcounty.hr

Visit Zaprešić

Turistička zajednica grada Zaprešića osnovana je 1997. godine sa zadatkom da upravlja gradom Zaprešićem kao destinacijom. Turistička zajednica kao organizacija djeluje po načelu destinacijskog menadžmenta, s ciljem promicanja i razvoja turizma grada Zaprešića i gospodarskih interesa pravnih i fizičkih osoba koje pružaju ugostiteljske usluge i usluge u turizmu ili obavljaju drugu djelatnost neposredno povezanu s turizmom na području Grada.