PRATITE NAS:
Top
 

„Doživi domaće” prva domaća kampanja ruralnog turizma

Doživi domaće
6 svi

„Doživi domaće” prva domaća kampanja ruralnog turizma

“Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“ nova je promotivna kampanja Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice. Prvi put kreirana je nacionalna kampanja ruralnog turizma, koja za cilj ima promovirati bogatu ponudu hrvatskih ruralnih destinacija.

„Danas stavljamo u fokus svo bogatstvo koje ruralna Hrvatska može pružiti domaćim, ali i stranim turistima. U okviru ove, prve nacionalne kampanje ruralnog turizma, kroz putovanja ruralnom Hrvatskom otkrivamo blaga naše prirodne i kulturne baštine, kao i srdačnost i gostoljubivost domaćina, što je posebna kvaliteta upravo ove vrste turizma.

Doživi domaće - predstavljanje kampanjeU današnje vrijeme kada je sigurnost jedan od preduvjeta dolaska u destinaciju, a turisti sve više traže boravak u prirodi i svježem zraku, ruralni turizam je proizvod koji odgovara na sve potrebe: od mogućnosti boravka u očuvanoj prirodi, opuštanja i aktivnog odmora, do gastronomskih užitaka u domaćim proizvodima. Ruralni turizam donosi novu kvalitetu ukupnog hrvatskog turizma kroz obogaćivanje ponude i mogućnosti za produljenje turističke sezone. Vjerujem kako ćemo danas potaknuti mnoge da istraže ruralnu Hrvatsku i dožive domaće“, poručila je jučer ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

 

Kampanja usmjerena na domaće goste

Promotivna kampanja sastojat će se od 12 tematskih video priloga kojima će biti obuhvaćena jedinstvena turistička ponuda hrvatskih ruralnih područja. Video materijali usmjereni su na promoviranje pojedinih sadržaja po turističkim regijama, a bit će kreiran i općeniti video koji će sadržavati najbolje kadrove snimljenog materijala svih navedenih destinacija. Aktivnosti u sklopu kampanje usmjerene su na domaće tržište s ciljem poticanja turističkog prometa kroz upoznavanje autohtonih doživljaja u hrvatskim ruralnim destinacijama.

„Ruralni turizam u pandemijskim se okolnostima istaknuo kao izuzetno tražen turistički proizvod. Prema istraživanjima, u narednim će godinama biti sve traženiji, kako od strane inozemnih, tako i od strane domaćih gostiju koji se sve više okreću istraživanju neotkrivenih turističkih bisera Hrvatske. Riječ je o proizvodu koji nudi mogućnost osame, odmor u čistoj prirodi, domaće uzgojenu hranu, jedinstveni doživljaj, autohtona iskustva i kvalitetnu uslugu. Vjerujem kako ćemo našom novom promotivnom kampanjom domaće goste dodatno inspirirati i potaknuti na istraživanje manje poznatih, ali izuzetno zanimljivih ruralnih destinacija Lijepe naše“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Kampanja “Doživi domaće” će se provoditi na online i offline kanalima komunikacija te kroz društvene mreže Croatia, Full of Life uz oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće. Kampanju je uz Ministarstvo turizma i sporta inicirala Udruga ruralnog turizma Hrvatske, a realizira se u suradnji sa zajednicama kulturnog i pustolovnog turizma i obiteljskog smještaja pri HGK.

 

Izvor: Ministarstvo turizma i sporta

Visit Zaprešić

Turistička zajednica grada Zaprešića osnovana je 1997. godine sa zadatkom da upravlja gradom Zaprešićem kao destinacijom. Turistička zajednica kao organizacija djeluje po načelu destinacijskog menadžmenta, s ciljem promicanja i razvoja turizma grada Zaprešića i gospodarskih interesa pravnih i fizičkih osoba koje pružaju ugostiteljske usluge i usluge u turizmu ili obavljaju drugu djelatnost neposredno povezanu s turizmom na području Grada.

Ova web stranica koristi kolačiće i traži vaše osobne podatke kako bi poboljšala vaše iskustvo pregledavanja. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).